مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-30اقتصادي

رشد چشمگیر تولید در کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان


تلاشگران کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان در تیرماه سال جاری موفق شدند پس از گذشت 7 سال، افزایش چشمگیر تولید را در کنار تولید محصول استراتژیک ریل به ثبت برسانند.

- مهران مقراضچی سرپرست کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان گفت : پس از گذشت هفت سال از اجرای طرح توسعه ریل در این کارگاه، با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران در مدیریت مهندسی نورد شرکت، تولید ماهیانه در این کارگاه طی تیرماه سال جاری به طور چشمگیری افزایش یافت و رشد تولید 50 هزار و 500 تنی در ماه، بدون تولید ریل در کارگاه نورد 650 به ثبت رسید.

وی عبور از رکورد تولید تیرآهن 20 در تیرماه امسال را نیز از جمله دستاوردهای کارگاه نورد 650 عنوان کرد و افزود : در سال 99 تناژ تولید این محصول در شیفت 700 تن بود که این عدد در تیرماه سال جاری به 730 تن در شیفت رسیده است.

سرپرست کارگاه نورد 650 تصریح کرد : بر اساس برنامه تولید کارگاه نورد 650 و همچنین سفارش مشتریان، در کنار تولید ریل، انواع محصولات دیگر مانند خانواده H ها، آرک، ورق سازه های فولادی، میلگرد و … نیز در این کارگاه بدون وقفه تولید و نیازهای بازار در بخش های مختلف تامین می گردد و لذا این روند تولید حاکی از این است که تولید ریل در این کارگاه، هیچ تاثیری بر کاهش تولید سایر محصولات نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر تولید در کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان

رشد چشمگیر تولید در کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان