مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:282023-07-25سياسي

تأیید قانون انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت: با بررسی حذف ماده 53 طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شورای نگهبان (سوم مردادماه 1402)، - سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت: با بررسی حذف ماده 53 طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شورای نگهبان (سوم مردادماه 1402)، مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حذف ماده 53 در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت: اصلاح قانون انتخابات سال هاست که مطرح می باشد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در سال گذشته طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار داد و پس از چند ماه بررسی در کمیسیون و صحن نهایی شد.

این طرح شامل 57 ماده بود که در مورد 56 ماده آن اختلاف نظری وجود نداشت تنها ماده 53 یعنی برگزاری تناسبی انتخابات مورد اختلاف نظر بود و هیأت عالی نظارت بر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید قانون انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان

تأیید قانون انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان