مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-06ورزشي

هیات والیبال کردستان از داشتن سالن استاندارد محروم است


هیات والیبال کردستان از داشتن سالن استاندارد محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امید مهتاب رییس هیات والیبال کردستان امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها به اقدامات یکسال اخیر این هیات اشاره کرد و اظهار داشت: میزبانی تیم های نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور، اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی کشور، اعزام تیم آینده سازان به شیراز، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری درجه سه، چهار سمینار دانش افزایی و دوره مربیگری بین المللی سطح یک کشور برای اولین بار در غرب کشور از جمله این اقدامات بوده است.

وی به شرح کمبود و کاستی های این هیات در استان پرداخت و گفت: کردستان ظرفیت میزبانی از مسابقات مهم را دارد و اخیرا پیشنهاد میزبانی اردوی تیم ملی را داشته ایم اما همه اینها نیازمند زیرساخت است.

مهتاب با بیان اینکه این هیات از یک سالن استاندارد والیبال محروم است، تاکید کرد: سالن بین المللی برای هیات یک نیاز ضروری است و علاوه بر آن، در زمینه هتلینگ و سالن های استاندارد نیز مشکلاتی داریم که می تواند میزبانی این استان را با مشکل مواجه کند.

رییس هیات والیبال کردستان تعداد ورزشکاران والیبال سازمان یافته در سطح استان را پنج هزار و 800 ورزشکار خواند و گفت: در حال حاضر فقط در شهرستان سنندج خانه والیبال وجود دارد در حالی که ضروری است در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات والیبال کردستان از داشتن سالن استاندارد محروم است

هیات والیبال کردستان از داشتن سالن استاندارد محروم است