مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-21سياسي

یکسان سازی استعدادها ناعادلانه ترین شیوه آموزشی است


یکسان سازی استعدادها یکی از اشتباه ترین و ناعادلانه ترین شیوه های آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفدهمین نشست اندیشه ورزی با موضوع: کتاب درسی؛ برای زندگی یا برای تخصص با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف با بیان جایگاه ارزشمند سازمان پژوهش در میان سازمان های علمی کشور گفت: این سازمان مهم ترین سازمانی است که برای کل نظام فکری جنبه تربیتی دارد.

سازمان پژوهش در مقایسه حتی به نسبت دانشگاه ها در میان تمام نهادها و سازمان هایی که در کل نظام تربیتی ما فعالیت دارند، نقش فکری و اثرگذار دارد.

حجت الاسلام صادقی در ادامه به تشریح مفهوم عدالت آموزشی پرداخت و گفت: یکسان سازی استعدادها یکی از اشتباه ترین و ناعادلانه ترین شیوه های آموزشی است و الزام استعدادها و علایق متنوع به خواندن و آموختن مطالب یکسان، شیوه اشتباهی است که رسالت اصلاح و تغییر آن بر عهده سازمان پژوهش نهاده شده است که قطعاً با مسیر سخت و پر چالشی نیز مواجه خواهد شد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: تمام نهادها و سازمان ها اگر واقعاً دغدغه پیشرفت این کشور را دارند، شایسته است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان سازی استعدادها ناعادلانه ترین شیوه آموزشی است

یکسان سازی استعدادها ناعادلانه ترین شیوه آموزشی است