مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-26سياسي

آیت الله ملک حسینی؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد قدردان خون شهدا هستند


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم باشکوه شهدای فراجا را تشییع کردند که بیانگر این است که مردم قدردان خون شهدا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در همایش گرامیداشت شهدای فراجا با تسلیت به خانواده این شهدای بزرگوار گفت:  این روزها کشور شاهد حوادث تلخی است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهادت چهار تن از غیور مردان نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان، شهادت دو نفر از نیروی انتظامی خوزستان و شهادت دو نفر از نیروهای خدوم انتظامی کهگیلویه و بویراحمد حوادث تلخی بود که کشور طی این روزها پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این دو شهید والامقام گفت: آفرین به این مردم که با حضورشان به خانواده شهدا احترام گذاشتند و اعلام کردند که پاسداشت خون شهیدان هستند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه مردم استان همواره قدرشناس خون شهدا بودند و هستند، افزود: شهدا در مقابل دشمنان ایستادند تا ما راحت زندگی کنیم و ساده نیست انسان راحتی خود را برای دیگران هدیه کند.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام حزن و اندوه سیدالشهدا گفت: بسیاری از حوادث بزرگ در تاریخ رخ دارد و در کتاب ها ثبت و ضبط شد اما  تاریخ آن چنان به آنها توجه نکرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ملک حسینی؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد قدردان خون شهدا هستند

آیت الله ملک حسینی؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد قدردان خون شهدا هستند