مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-31اقتصادي

جریمه 10 هزار میلیاردی گران فروشان فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه 10 هزار میلیارد ریالی واحدهای صنفی فارس به علت گران فروشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سالاری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در تمامی شعب تعزیرات حکومتی فارس، به بیش از 14 هزار فقره پرونده رسیدگی شده که از این تعداد 10 هزار پرونده، مربوط به تخلفات اصناف بوده است.

سالاری بیشترین تخلف صنفی را عدم درج قیمت و گران فروشی عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، به تعداد دو هزار و 931 فقره پرونده عدم درج قیمت و دو هزار و 168 پرونده گران فروشی در شعب استانی این سازمان رسیدگی و بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال جریمه نقدی برای واحدهای صنفی متخلف اعمال شده است.

او عدم درج قیمت بر روی کالا را مقدمه ای برای گران فروشی خواند و ادامه داد: تمامی واحدهای صنفی ملزم به درج نرخ نامه بر روی کالاهای خود هستند.

در صورت گزارش بازرسین مبنی بر عدم رعایت این موضوع، بر اساس ماده 65 قانون نظام صنفی، 20 میلیون ریال جریمه نقدی برای واحدهای متخلف اعمال می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خاطرنشان کرد: مصوبه شورای هماهنگی سران قوا در خصوص تشدید مجازات تخلفات صنفی تمدید شده است اما با توجه به عزم جدی دولت برای برخورد با گران فروشی، متخلفین به 10 برابر میزان گران فروشی محکوم و علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 10 هزار میلیاردی گران فروشان فارس

جریمه 10 هزار میلیاردی گران فروشان فارس