مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-06ورزشي

آغاز بازرسی سقف قرارداد در سازمان لیگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لقمان کیاپاشا، بازرس کل سازمان باررسی کشور، در گفتگو با خبرنگاران درباره حضور در سازمان لیگ اظهار داشت: - بازرس کل سازمان بازرسی کشور امروز در سازمان لیگ حاضر شد تا روند ثبت قراردادها را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لقمان کیاپاشا، بازرس کل سازمان باررسی کشور، در گفتگو با خبرنگاران درباره حضور در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه زمان انتهای ثبت قراردادها است، خدمت جناب آقای قنبرزاده و دوستان سازمان لیگ آمدیم و از سامانه ای که برای ثبت قراردادها بود، رونمایی شد.

خواستیم از ثبت قراردادها بازدید کنیم و ببینیم آیا مطابق دستورالعمل هایی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تدوین کرده اند، انجام شده یا خیر و مدارک در چه وضعیتی است.

او ادامه داد: دوستان مشغول هستند و باشگاه های مختلف سقف بودجه قراردادها را آوردند.

ما هم سایت را چک کردیم و هم به صورت رندم، اسناد و مدارک باشگاه ها را مطابق سقف تعیین شده و مواردی که باید در قراردادها درج می شد، بررسی کردیم.

انشالله قرار است این موارد راستی آزمایی شود.

با توجه به اینکه دو سه روز بعد لیگ شروع می شود، کار ما برای بررسی قراردادها آغاز می شود و انشاالله همه باشگاه ها مطابق اصول رعایت کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازرسی سقف قرارداد در سازمان لیگ

آغاز بازرسی سقف قرارداد در سازمان لیگ