مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-20حوادث

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بیش از دو تن 650 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان کشف شده است، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین حسن پور بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه رودسر، گیلان را بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به لحاظ برخورداری از مردمانی فهیم، ولایی و مقید به اصول و ارزش های انقلاب برشمرد و اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنی ها یکی از مطالبات مردم این استان از پلیس است.

وی به موضوع اولویت دار برخورد با جرایم خصوصاً سرقت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه چه در استان و چه در سطح شهرستان ها انجام گرفته است که در بحث پیشگیری 19 دستگاه نقش دارند.

سردار حسن پور با اشاره به بحث اجرای امنیت محله محور بیان کرد: تولید امنیت یک محصول جمعی است که آحاد، مردم در آن نقش دارند لذا در این خصوص باید از ظرفیت مساجد، پایگاه ها و شوراها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در کشف مواد مخدر شهرستان رودسر وضعیت مطلوبی دارد، اضافه کرد: انتظار ما این است که این آمار به پایین ترین رقم برسد.

سردار حسن پور به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تاکنون 2 تن 650 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، که نسبت به سال گذشته 34 درصد و در بخش معتادان، خرده فروشان 24 درصد افزایش داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان

افزایش 34 درصدی کشف مواد مخدر در گیلان