مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-16بين الملل

سوییس به یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه می پیوندد


دولت سوییس اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر به یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه خواهد پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دولت سوییس با یازدهمین دور از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به بهانه آغاز عملیات ویژه مسکو در اوکراین همسو شده است.

بر این اساس، سوییس امروز چهارشنبه تصمیم گرفت تا تدابیر جدید اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا در 23 ژوئن تا ساعاتی دیگر در این کشور اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتد پرس، سوییس که عضو این بلوک 27 کشوری نیست، شریک تجاری کلیدی اتحادیه اروپا به شمار آمده و از زمان آغاز عملیات ویژه مسکو در اوکراین در فوریه سال گذشته، تمامی تحریم های بی اساس بروکسل علیه شرکت ها و افراد روسی را دنبال کرده است.

دور یازدهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به بهانه بستن روزنه ها به گونه ای ادعا شده است که کالاهای حیاتی برای مسکو از طریق کشورهایی که با اتحادیه اروپا تجارت می کنند و روابط تجاری خود را با مسکو حفظ کرده اند، به روسیه نرسد.

آندری سادوس (Andrzej Sados) نماینده دائم لهستان در اتحادیه اروپا چهارشنبه 31 خرداد ماه در سخنانی اعلام کرد: بسته جدید تحریم ها علیه روسیه (یازدهمین دور تحریم های ضدروسی از سوی اتحادیه اروپا)، عبور تریلرهای روس از مرز اتحادیه اروپا و نقل وانتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس به یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه می پیوندد

سوییس به یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه می پیوندد