مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-31اقتصادي

سفر 22 رایزن اقتصادی به زنجان


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان از سفر 22 رایزن اقتصادی فعال در سفارت خانه های ایران در کشورهای دیگر به زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رایزنان اقتصادی سفارت های ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان به مدت سه روز به استان سفر خواهند کرد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف جهان است، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه معرفی ظرفیت های تولیدی صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری در استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه فرصت های سرمایه گذاری و بازدید از ظرفیت های اقتصادی استان از نزدیک از جمله برنامه های تدارک دیدن شده برای رایزنان اقتصادی است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازدید از ظرفیت های صادراتی و اقتصادی شهرستان های استان نیز در دستور کار خواهد بود.

یوسفی اصل با بیان اینکه برنامه های مختلفی از جمله نشست با مسوولان استانی و نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی زنجان انجام خواهد شد، افزود: همچنین برگزاری جلسات B2B و بازدید از ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری استان زنجان نیز به همت اتاق بازرگانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 22 رایزن اقتصادی به زنجان

سفر 22 رایزن اقتصادی به زنجان