مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-27اجتماعي

راه اندازی طرح کانون مدرسه در مدارس سراسر کشور از مهرماه امسال


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از راه اندازی طرح کانون مدرسه در مدارس سراسر کشور از مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: در قالب این طرح فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس به همت مراکز کانون پرورش فکری تقویت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فرهاد فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی از شاخص های توسعه کشور محسوب می شود که باید در تمام مناطق با تشویق و ترغیب اقشار مختلف این مهم گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای کتابخانه های متعدد به گستره حدود 40 هکتار است، گفت: به منظور ترویج هرچه بهتر فرهنگ کتابخوانی در هفته های اخیر توزیع سه میلیون جلد کتاب در کانون های پرورش فکری کشور در دستور کار قرار گرفت که سهم سیستان و بلوچستان از این حوزه قابل توجه بود.

فلاح افزود: رویکردهای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس یک فضای مبتنی بر اراده کودکان است، کانون پرورش فکری با قدمت طولانی در سیستان و بلوچستان تلاش کرده بهترین خدمات را به فرزندان این دیار در قالب مراکز ثابت و سیار ارائه دهد و به همین منظور با توجه به اینکه وزیر کشور این نهاد را مسوول ستاد حوزه کودکان و نوجوانان اربعین کرده مقرر شد در این ایام تماشاخانه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طرح کانون مدرسه در مدارس سراسر کشور از مهرماه امسال

راه اندازی طرح کانون مدرسه در مدارس سراسر کشور از مهرماه امسال