مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-16اجتماعي

کلانشهر رشت به مترو نیاز دارد/ لزوم حذف سرعتکاه های غیر استاندارد


استاندار گیلان، با اشاره به نظر مساعد وزیر کشور درباره راه اندازی حمل و نقل ریلی در کلانشهری مانند رشت، اضافه کرد: نیازمند حمل و نقل ریلی هستیم و شمال و جنوب و شرق و غرب رشت را می توان با مترو به هم متصل کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به نظر مساعد وزیر کشور درباره راه اندازی حمل و نقل ریلی در کلانشهری مانند رشت، اضافه کرد: نیازمند حمل و نقل ریلی هستیم و شمال و جنوب و شرق و غرب رشت را می توان با مترو به هم متصل کرد.

اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای ترافیک استان گیلان، رودخانه های آلوده و ترافیک را دو مشکل عمده مرکز استان دانست و اظهار کرد: برای نجات دو رودخانه رشت از آلودگی فاضلاب شهری و خانگی و شیرابه پسماند و پساب های صنعتی و بیمارستانی، اقداماتی در دست اجراست.

وی یکی از راهکارها برای رفع مشکل ترافیک شهر را احداث تقاطع دانست و عنوان کرد: شهرداری برای اجرای پروژه های ترافیکی و تقاطع های غیر همسطح، برنامه زمان بندی داشته باشد تا گره ترافیکی ایجاد نشود.

استاندار گیلان، شهر رشت را یک کلانشهر دانست که دارای تراکم جمعیتی است و یادآور شد: رفع مشکل ترافیک استان نویدی است برای مردم تا در آینده از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانشهر رشت به مترو نیاز دارد/ لزوم حذف سرعتکاه های غیر استاندارد

کلانشهر رشت به مترو نیاز دارد/ لزوم حذف سرعتکاه های غیر استاندارد