مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-06سياسي

اسلامی: تولید برق نیروگاه بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است


رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تکمیل فازهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر را در دستورکار داریم، گفت: تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل  از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) 15 مردادماه 1402 با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران  دیدار و  گفت وگو کردند.

 محمد اسلامی در این جلسه ضمن خوشامد گویی و تاکید بر اهمیت برگزاری این نشست ها جهت هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین سازمان انرژی اتمی ایران و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدون شک این بازدیدها و رفت و آمدها در بالا بردن ظرفیت صنعت هسته ای کشور موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در پرتو این توجه، رویکردها و سرمایه گذاری هایی که انجام می گیرد، پیشرفت کشور و توسعه رفاه ملی قابل لمس بوده و مردم عزیزمان از آن بهره مند می شوند.

معاون رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در این مقطع فعالیت سازمان انرژی اتمی ایران، رونق، پیشرفت و گسترش همه سرفصل های فناوری هسته ای با نگاه صنعتی سازی اهمیتی دو چندان داشت، گفت: این نگاه علاوه بر اینکه باعث ورود فناوری هسته ای به زندگی مردم و تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: تولید برق نیروگاه بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است

اسلامی: تولید برق نیروگاه بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است