مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-13سياسي

شرایط مرز باشماق در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: در گذشته کارهای خوبی در باشماق انجام شده و منکر آن نیستیم اما واقعیت این است که شرایط فعلی مرز در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پنجاه و دومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی، رییس اتاق بازرگانی و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی کردستان برگزار شد.

علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان طی سخنانی اظهار داشت: در گذشته کارهای خوبی در باشماق انجام شده و منکر آن نیستیم اما واقعیت این است که شرایط فعلی مرز در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی از تمامی مدیران اجرایی و دستگاه های مرتبط خواست با یک کار جهادی و شبانه روزی نسبت به ساماندهی مرز باشماق و رسیدن به وضع مطلوب اقدام کنند.

نوری در ادامه از اعضای شورای گفت وگو درخواست کرد، از قالب جلسات تکراری و بی نتیجه بیرون بیایند و تلاش شود تا مصوبات جلسات قبلی به نتیجه نرسیده است جلسات جدیدی تشکیل نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در ادامه گفت: شورای گفت وگو از ظرفیت بالایی برای ایجاد تحول در تعامل بین بخش خصوصی و دولتی در راستای حل مشکلات برخوردار است و از این ظرفیت باید نهایت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط مرز باشماق در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست

شرایط مرز باشماق در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست