مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-21سياسي

قصه و رسانه باید در مسیر اهداف نظام تربیت انسان قرار بگیرد


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هنر، قصه و رسانه باید در مسیر و اهداف نظام تربیت انسان قرار بگیرد و این موضوع را یک کمال گرایی می دانیم.

- ایسنا/مازندران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هنر، قصه و رسانه باید در مسیر و اهداف نظام تربیت انسان قرار بگیرد و این موضوع را یک کمال گرایی می دانیم.

حامد فاضلی کبریا عصر دوشنبه در آیین آغاز عملیات مرمت و احیای ساختمان های تاریخی طاهباز، آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره قصه گویی مازندران (آسنی) و آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در برنامه های شهرداری محمودآباد اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد از معدود مدیریت شهری هستند که رویکرد فرهنگی مطلوب دارند از این رو محمودآباد و نور را از مناطقی می دانیم که در حوزه فرهنگی فعال هستند.

فاضلی کبریا با اشاره به اینکه محمودآباد دارای ظرفیت فرهنگی و سبقه تاریخی است، خاطرنشان کرد: کار مکتب فرانکفورت روایت بوده و وقتی بحث علمی مطرح می شود، بحث ها بر سر روایت های مختلف است.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران کارکرد روایت و روایتگری را یک ابزار برای رقم زدن صحنه تحولات اجتماعی دانست و یادآور شد: روایتگری آن چیزی که در جامعه است را گاهی به سمت جریان مقدس یا اغتشاش پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه و رسانه باید در مسیر اهداف نظام تربیت انسان قرار بگیرد

قصه و رسانه باید در مسیر اهداف نظام تربیت انسان قرار بگیرد