مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-02اقتصادي

دنبال حل مشکل آب شهرک صنعتی بروجرد هستیم


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بروجرد شماره یک کمبود آب است که این مشکل به زودی برطرف می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بروجرد شماره یک کمبود آب است که این مشکل به زودی برطرف می شود.

فرزاد محمدی یازدهم مرداد ماه در نشست بررسی مشکلات شرکت شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با اظهار کرد: از مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد، کمبود آب است که ریشه در افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی، به ویژه با توجه به وجود واحدهای تولیدی آب بر دارد.

وی برخورد قاطع با انشعابات غیرمجاز و هدررفت آب توسط واحدهایی که بی رویه استفاده می کنند را از نکات مهم در رفع مسأله دانست و افزود: در جهت رفع مشکل آب این شرکت در ایام گذشته یک فقره چاه آب جدید را راه اندازی کرده که با تکمیل تجهیزات چاه به زودی وارد مدار آب رسانی خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد که افت شدید سطح آب دهی چاه های منطقه و استفاده بی رویه از چاه های کشاورزی اطراف شهرک صنعتی بروجرد برای این شهرک مشکلاتی را بوجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال حل مشکل آب شهرک صنعتی بروجرد هستیم

دنبال حل مشکل آب شهرک صنعتی بروجرد هستیم