مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-12سياسي

طلاب زمینه خدمت در شرایط مختلف را در خود پرورش دهند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طلبگی بسیار ارزشمند و البته بسیار هم پر زحمت است، گفت: طلاب باید زمینه خدمت در همه وجوهات جامعه را در خود پرورش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در جمع طلاب جدیدالورود حوزه های علمیه استان اظهار داشت: توفیق حرکت در مسیر ارزشمند طلبگی را خدمت همه شما عزیزان و خانواده هایتان تبریک می گویم و شما نیز باید به واسطه این توفیق عظیم خداوند را شاکر باشید.

وی افزود: سربازی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بسیار مبارک است و بنده یقین دارم که همه شما با معرفت نسبت به این مسیر، در آن قدم گذاشته اید.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: طلبگی و این مسیری که شما در آن قدم گذاشته اید بسیار ارزشمند و البته بسیار هم پر زحمت است؛ بنا به فرمایش بزرگان دین علمای دین وارثان انبیا هستند؛ انبیا در همه وجوهات جامعه تلاش کرده و خود را وقف این مسیر ارزشمند کردند و شما نیز باید زمینه خدمت در همه وجوهات جامعه را در خود پرورش بدهید.

شفایی تصریح کرد: پیامبران عزیز در همه موضوعات جامعه تلاش کردند و کسانی که بخواهند در این مسیر حرکت کنند قطعا باید تاثیرگذاری فراوانی در جامعه بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب زمینه خدمت در شرایط مختلف را در خود پرورش دهند

طلاب زمینه خدمت در شرایط مختلف را در خود پرورش دهند