مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-01سياسي

ساخت 2500 واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی


در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم نامه با شرکت عمران امضا شده که طی آن ساخت بالغ بر دوهزار و 500 واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده دار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عباسقلی زاده در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار کرد: جهادگران همیشه خالصانه در هر عرصه ای نیاز بوده وارد میدان شده و نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کار ارزشمند جهادگران در عرصه های مختلف و نقش آفرینی آن ها، اظهارداشت: افتخار جهادگران لبخند رضایت رهبر انقلاب از کار جهادی این بسیجیان است.

وی اجرای رزمایش کمک مومنانه، تهیه بسته های معیشتی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تهیه جهیزیه و دهها کار خیر دیگر را از اقدامات جهادی بسیجیان جهادگر عنوان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا به امضای تفاهم نامه با آبفا در راستای جهاد آبرسانی به روستاهای محروم، کمیته امداد و بهزیستی در ساخت مسکن مددجویی، شرکت عمران شهر جدید سهند برای مشارکت در ساخت منازل نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و مشارکت جهادگران برشمرد.

عباسقلی زاده اضافه کرد: در راستای ساخت یک هزار واحد مسکن برای نیازمندان بسیج سازندگی تفاهم نامه ای با کمیته امداد و بهزیستی امضا کرده که تاکنون 400 واحد آن آماده و باقی نیز تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2500 واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی

ساخت 2500 واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان شرقی