مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-20سياسي

نماینده ماکو از افزایش سه برابری تولید گندم در حوزه انتخابیه خود خبر داد


نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید محصول گندم در شهرستان پلدشت در سال جاری  سه برابر افزایش یافته است.

- نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید محصول گندم در شهرستان پلدشت در سال جاری  سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی پور در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: سد کرم آباد برای آبیاری 20 هزار هکتار از اراضی شهرهای پلدشت و شوط بدون اینکه شبکه های اصلی و فرعی آن تکمیل شده باشد در اواخر دولت دوازدهم افتتاح شد.

با پیگیری های مستمر که از ابتدای مسئولیت نمایندگی انجام داده ام به خصوص با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، تا به حال حدود 500 میلیارد تومان برای تکمیل ایستگاه ها و شبکه های اصلی و فرعی اعتبار اخذ و به ترتیب تک به تک ایستگاه ها تکمیل و راه اندازی می شود و اراضی زیر کشت می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: با همین اعتبار، آب 2200 هکتار از اراضی بخش نازک ارس از پایاب سد آغچای تامین شده و زیر کشت رفته است؛ به طوری که محصول گندم تولیدی امسال شهرستان پلدشت سه برابر افزایش تولید داشته و همچنان پیگیر راه اندازی ایستگاه های تازه کند، مریم لر و طبره هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ماکو از افزایش سه برابری تولید گندم در حوزه انتخابیه خود خبر داد

نماینده ماکو از افزایش سه برابری تولید گندم در حوزه انتخابیه خود خبر داد