مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-29اقتصادي

بررسی روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ در سازمان برنامه و بودجه کشور


با حضور مسؤولان استانی و کشوری روند آبرسانی به شهرهای گرمسیری در سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ منظور بررسی و روند ساخت و تامین مالی سد و شبکه پایین دست همچنین آبرسانی به مناطق گرمسیری استان با حضور احمدزاده استاندار، شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل آب منطقه ای و مدیر امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به قول مساعد وزیر مبنی بر اتمام طرح در سال جاری و تاکید خاص بر این مسئله خواستار توجه جدی شرکت مادر تخصصی و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اتمام این پروژه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح آبرسانی به پنج شهر (دهدشت، چرام، سوق، لنده و چاروسا) و آبرسانی به لیکک اشاره کرد و گفت: شرکت مادر تخصصی متعهد شد که تا پایان سال جاری نسبت به اتمام پروژه های فوق اقدام شود.

در ادامه شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اعتبارات و تخصیص های داده شده در سال و روند کند برخی از پروژه ها اشاره کرد.

وی بر اهتمام جدی در این خصوص با توجه به اعتبارات سال 1402 تاکید و عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر پیشرفت ماهانه پروژه نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ در سازمان برنامه و بودجه کشور

بررسی روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ در سازمان برنامه و بودجه کشور