مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-29سياسي

نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد


پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد و از مردم درخواست می شود طی این مدت هم در کنار انتقال خون باشند و به پایگاه ها مراجعه و در مسیر نجات جان نیازمندان گام بردارند.

- ایسنا/البرز مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد و از مردم درخواست می شود طی این مدت هم در کنار انتقال خون باشند و به پایگاه ها مراجعه و در مسیر نجات جان نیازمندان گام بردارند.

سید محمد میری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون اظهار کرد: در ایام محرم می توان به اهدای خون به عنوان اقدامی نجات بخش بیش از پیش توجه کرد.

وی با اشاره به هدف برگزاری پویش نذر خون افزود: در فرهنگ ما نذری دادن یک عادت دیرینه است و در همین راستا این پویش برای نجات بیمارانی که جانشان به نوعی به خون و فرآورده های خونی وابسته است راه اندازی شده است.

این مسئول با اشاره به نیاز روزانه بیماران به خون و فرآورده های آن، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم نه فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا بلکه در طول روزهای دیگر ماه های محرم و ماه صفر نیز در قالب نذر خون، اقدام به این کار ارزشمند کنند.

وی تاکید کرد: با تامین به موقع نیاز خونی استان، نیاز روزانه بیمارانی همچون تالاسمی ها، دیالیزی ها، سرطانی ها و هموفیلی ها رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد

نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد