مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-23اجتماعي

پلیس راهور در تمامی شهرهای اردبیل در سه شیفت به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند


فرمانده راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهور در تمامی شهرهای استان در سه شیفت قبل ازظهر، بعد از ظهر و شب به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهور در تمامی شهرهای استان در سه شیفت قبل ازظهر، بعد از ظهر و شب به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند.

سید حجت فتاحی 1 مرداد اظهار کرد: در جهت پیشگیری از حوادث ترافیکی برای هیئت ها و دسته جات عزاداری و تسهیل عبور و مرور در محیط های پیرامونی محل برگزاری مراسم عزاداری پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در تمامی شهرهای استان مخصوصاً در اردبیل در سه شیفت قبل ازظهر، بعد از ظهر و شب با اجرای طرح های ویژه به منظور کنترل ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی به عزاداران حسینی خدمت رسانی می نماید.

فتاحی افزود: با عنایت به افزایش میزان تردد عابرین پیاده در ساعات مختلف شبانه روزی با لباس مشکی در جهت شرکت در مراسم لازم است رانندگان متردد در معابر ضمن توجه کافی به جلو ومحیط پیرامونی با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: برابر مفاد آیین نامه راهنمایی و رانندگی عبور و تردد خودروها و موتورسیکلت ها از بین دسته جات و جمعیت ممنوع است و رانندگان به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه با فاصله مناسب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور در تمامی شهرهای اردبیل در سه شیفت به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند

پلیس راهور در تمامی شهرهای اردبیل در سه شیفت به عزاداران حسینی خدمت رسانی می کند