مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-10اقتصادي

درآمدهای گمرک یزد امسال به 295 میلیارد تومان رسید


مجموع درآمدهای گمرک یزد در چهار ماهه نخست سال جاری به 295 میلیارد تومان رسید که شامل 130 میلیارد تومان وجه نقد و 165 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گمرک استان یزد، 130 میلیارد تومان دریافت نقدی گمرک یزد به خزانه وایز شده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 36 درصد رشد دارد .

گمرک یزد همچنین برای جبران کمبود نقدینگی و کمک به واحدهای تولیدی، فعالان اقتصادی مجاز و شرکت های دانش بنیان و نوآور بیش از 165 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی به جای وجه نقد از واردکنندگان دریافت کرده است.

دریافت ضمانت نامه بانکی بخشی از تسهیلات گمرک به واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی مجاز است که طبق آن واردکنندگان می توانند کالای خود را با ارائه ضمانت نامه بانکی از گمرک ترخیص و حقوق و عوارض گمرکی را در پایان سال مالی پرداخت کنند.

همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان درآمدهای استانی در گمرک یزد وصول شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 27 درصد رشد دارد.

درآمدهای وصولی گمرک یزد در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در 19 ردیف درآمدی شامل حقوق ورودی کالاها، مالیات و عوارض گمرکی وصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای گمرک یزد امسال به 295 میلیارد تومان رسید

درآمدهای گمرک یزد امسال به 295 میلیارد تومان رسید