مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-08حوادث

سه گروه شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فراشبند به دام افتادند


سه گروه از متخلفین و شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فراشبند که اقدام به شکار پرندگان وحشی و با سه قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز در منطقه شکار ممنوع دالان فراشبند کرده بودند به دام افتادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فراشبند؛ علی اکبر کشاورزی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فراشبند در این زمینه بیان داشت: طی گشت و کنترل ماموران، یگان حفاظت این شهرستان موفق به دستگیری سه گروه از متخلفین که اقدام به شکار کرده بودند شدند.

کشاورزی افزود: از این افراد سه قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی پنج تیر پران و تک لول ویک قبضه پنج تیر پران غیر مجاز به همراه مقادیری مهمات و لاشه 41فرد کبک و تیهو وحشی در منطقه شکار ممنوع دالان کشف شده است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با دادستان دادگستری شهرستان فراشبند برای متخلفین تشکیل پرونده شده است خواستار برخورد قانونی با سودجویان و بهره برداران غیر قانونی از محیط زیست شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فراشبند با تشریح موقعیت حساس و مهم منطقه دالان فراشبند اظهار داشت: منطقه شکار ممنوع دالان با وسعت 54 هزار و 453 هکتار در فاصله 62 کیلومتری غرب شهر فیروزآباد در23کیلومتری جنوب فراشبند قرار دارد و تنوع زیستی در آن کم نظیر و در عین حال حساس و آسیب پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گروه شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فراشبند به دام افتادند

سه گروه شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فراشبند به دام افتادند