مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-10سياسي

حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله های دشمنان شده است


باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم.

- ایسنا/لرستان امام جمعه کوهدشت گفت: باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طهماسبی، امروز 19 مردادماه در اولین یادواره 450 شهید کوهدشت و گرامیداشت شهید مدافع وطن قدرت اله عبدیان با اشاره به آیات قرآن در رابطه با عظمت شهدا، اظهار کرد: هرچه داریم از برکت شهیدان است و حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله های دشمنان شده است و از برکت خون شهدا، دست دشمنان در اهداف شوم شان رو خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم تعظیم و تکریم شعائر، افزود: امروزه وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده اند را تکریم کنیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به همسو بودن خط فکری شهدا و شهادت با مسیر حرکت امامین انقلاب، تصریح کرد: باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله های دشمنان شده است

حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله های دشمنان شده است