مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-05اقتصادي

12 مددجوی کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بعد از گذشت چهار سال بلاتکلیفی، 12 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان گرمی صاحبخانه می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بعد از گذشت چهار سال بلاتکلیفی، 12 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان گرمی صاحبخانه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حسین نژاد در نشست بررسی آخرین وضعیت ساخت و ساز منازل مددجویی توسط خیران مسکن ساز در شهرستان گرمی، اظهار کرد: این 12 مددجوی کمیته امداد تسهیلات بانکی خود را به همراه مساعدت کمیته امداد دریافت کردند اما چهار سال است که واگذاری واحدهای مسکونی به آنها به تاخیر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود این واحدها با 45 میلیون تومان به اتمام برسد که در کنار دریافت تسهیلات 45 میلیون تومانی، 30 میلیون تومان نیز مازاد بر این رقم درخواست کمک و مساعدت از کمیته امداد داشتند که در این زمینه مساعدت های لازم را به محض مراحل تکمیلی و بهره برداری این پروژه با اخذ مجوز کشوری انجام می دهیم.

به نقل از اداره کمیته امداد استان اردبیل، حسین نژاد بیان کرد: با تاکید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان گرمی، مقرر شد تا در مصوبه این جلسه تکمیل و واگذاری 12 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در گرمی لحاظ شود تا فرآیند کار را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مددجوی کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می شوند

12 مددجوی کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می شوند