مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-12ورزشي

بیرجند خانه رزمی ندارد/میزبانی دو روزه از رزمی کاران زاهدانی


برای اولین بار در بخش رزمی اردوی مشترکی بین تیم کیک بوکسینگ شهرستان بیرجند و تیم منتخب شهرستان زاهدان به میزبانی هیئت رزمی بیرجند برگزار شد.

- رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان بیرجند در این باره به خبرنگار مهر گفت: این اردو در روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 مردادماه با تیم منتخب زاهدان برگزار شد.

مجتبی فیاض زاده اظهار کرد: تیم زاهدان یکی از قطب های اصلی این ورزش در کشور به حساب می آید و تیم حاضر آنها نیز همه از مدال آوران کشوری هستند.

وی تأکید کرد: تمام این رویداد بدون هیچ حمایتی برگزار شده و منتخب زاهدان با همکاری که داشتند بدون چشم داشت به شهر ما آمدند.

به گفته وی برگزاری این رویدادها به دلیل هزینه های متعدد بسیار سخت است که علاوه بر خورد و خوراک مشکل خوابگاه نیز وجود دارد.

فیاض زاده عنوان کرد: سال ها است که خوابگاه یکی از مشکلات اصلی ورزش استان به شمار می رود و هنوز کسی کاری در این باره انجام نداده است و به دلیل هزینه های بالا در این بخش هیئت ها حاضر به میزبانی رویدادهای مختلف نیستند.

وی تأکید کرد: اگر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در حوزه خوابگاه با مبلغ مناسب از ما حمایت نمی کردند ما هم امکان برگزاری این رویداد را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند خانه رزمی ندارد/میزبانی دو روزه از رزمی کاران زاهدانی

بیرجند خانه رزمی ندارد/میزبانی دو روزه از رزمی کاران زاهدانی