مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 23:252023-07-26سياسي

مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود


امام جمعه آستارا با اشاره به هم مرزی ایران و آذربایجان در این شهرستان گفت: مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آستارا اظهار کرد: این تکرارها و این آمدن و رفتن ها این پیام را برای همه ما دارد که هر رفتنی آمدنی دارد و هر آمدنی رفتنی، لذا اگر کسی با این روحیه مسئولیتی را قبول کند در زمان پذیرش مسئولیت و اتمام مسئولیت سبک بال و راحت است.

امام جمعه آستارا با اشاره به مرتفع شدن بسیاری از پروژه های ملی در دولت سیزدهم گفت: بسیاری از پروژه هایی که تا سالیان قبل تعطیل و نیمه تعطیل بود، مسائل و مشکلاتی که در حوزه های مختلف به خصوص در بحث اسکله، راه آهن، پل مرزی و دیگر پروژه ها در دولت سیزدهم مرتفع شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به برخی بی اخلاقی ها، بیان کرد: ما امید داریم که این دولت انقلابی خرابی های گذشته را جبران کند و این فرصت نعمتی است که خدا داده و معلوم نیست در انتخابات بعدی آیا همین دولت سر کار بیاید یا نه پس امانت، امانت 4 ساله است فکر نکنیم این امانت 8 سال دست ما خواهد بود، اگر قدر نعمت را ندانستیم نعمت از دست ما می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود

مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود