مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-28سياسي

موفقیت های زنان محجبه ایرانی دشمنان را عصبانی می کند


موفقیت های زنان محجبه ایرانی دشمنانی را که بیش از 100 دنبال ترویج بی حجابی بودند عصبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه های نماز جمعه شهر ماهدشت که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: بخش مهمی از روایات ما ناظر به موضوع فضیلت اشک و گریه به درگاه الهی و همچنین مصائب آل الله بویژه حضرت سیدالشهداء علیهم السلام است، تا آنجا که امام رضا علیه السلام چنین سفارش می فرمایند: إن کُنتَ باکِیا لِشَیءٍ فَابکِ لِلحُسَینِ، یعنی برای اینکه اشک جاری بشود بهترینش یاد حسین بن علی (ع) است، این یاد، اشک آور است.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) شهیدی است که هم یادش گریه آور است و هم اشک ریختن در سوگ او ثواب دارد و موجب احیای عاشورا است؛ اشک هم مانند باران عمل می کند.

همانطور که زمین مُرده به وسیله باران زنده می شود، و زمینی که هیچ هنری نداشته و صَعِیدًا جُرُزًا (کهف: 8) است، برای همه ی گیاهان و درختان و جانوران و ما انسان ها مفید می شود.

امام جمعه ماهدشت تصریح کرد: اشک هم اینگونه است، زمین مرده دل را زنده می کند، باید مراقب بود، همانطور که گاهی خشک سالی می شود، باران قطع می شود، خشک چشمی هم به همین تناسب پیش می آید که خیلی خطرناک است: مِن علاماتِ الشَّقاءِ جُمودُ العَینِ (خصال، ص 96).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های زنان محجبه ایرانی دشمنان را عصبانی می کند

موفقیت های زنان محجبه ایرانی دشمنان را عصبانی می کند