مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-05سياسي

مشکلات کشور به برکت خون شهدا حل می شود


استاندار همدان با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا گفت: به برکت خون شهدا و با تکیه بر مکتب این عزیزان بوده که مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امشب در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی کنگره شهدا، با بیان اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و برگزاری هرچه باشکوه کنگره تلاش کنند.

وی ادامه داد: چیزی که کنگره اول شهدای گرانقدر همدان را زبانزد کرد، وجود پربرکت سردار شهید حاج حسین همدانی و پیگیری های این شهید گرانمایه برای برگزاری هرچه بهتر آن رویداد بود.

استاندار همدان افزود: این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند و بر همین اساس دومین کنگره باید با انسجامی بیش از پیش و باشکوه تر از کنگره اول اجرا شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته کمیته های کنگره شکل گرفت و شاهد یک کار بزرگ و جهادی بودیم، تصریح کرد: روسای کمیته ها به سهم خود کار را خوب پیش برده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند برگزاری کنگره ایجاد شده، ضمن اینکه در فرصت باقی مانده باید برنامه ها با قوت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور به برکت خون شهدا حل می شود

مشکلات کشور به برکت خون شهدا حل می شود