مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-21سياسي

گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله اش


معاونت میراث فرهنگی اقدامات خود را در دو سال گذشته تشریح کرد و از ثبت 200 پرونده، طرح توسعه موزه ملی در میدان مشق و استرداد تعدادی از آثار تاریخی به ایران در دستور کار این معاونت خبر داد.

- معاونت میراث فرهنگی اقدامات خود را در دو سال گذشته تشریح کرد و از ثبت 200 پرونده، طرح توسعه موزه ملی در میدان مشق و استرداد تعدادی از آثار تاریخی به ایران در دستور کار این معاونت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گزارشی اقدامات معاونت میراث فرهنگی با مسؤولیت علی دارابی را از شهریورماه 1400 تا 1402 تشریح کرد.

بر اساس آنچه معاونت میراث فرهنگی در اختیار رسانه ها قرار داده است، این اقدامات به شرح زیر است: 1 ـ کیفیت بخشی به حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی معاونت میراث فرهنگی در دوره مدیریت دو ساله در راستای حکمرانی مطلوب، با تعیین اولویتِ توسعه و کیفیت بخشی به حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی و همچنین با سعی بر ارتقای موضوع میراث فرهنگی در گفتمان توسعه ای، اجتماعی و فرهنگی جامعه، اهتمام خود را برای جریان سازی، مردمی سازی و افزایش سواد میراثی آحاد جامعه مصروف کرد که در این راستا برخی از اهم موارد بیان می شود: ـ پیگیری و تحقق افزایش بالغ بر 50 درصدی اعتبارات حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی کشور در دولت سیزدهم و برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله اش

گزارش معاونت میراث فرهنگی از اقدامات دوساله اش