مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-09بين الملل

50 درصد فعالیت جاسوسی فضایی آمریکا بر روی چین متمرکز است


به گفته افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا، نیروی فضایی نیمی از فعالیت های جمع آوری اطلاعات خود را بر روی چین متمرکز کرده تا روند تکامل سریع پکن را به عنوان یک قدرت فضایی مورد بررسی قرار دهد.

- به گفته افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا، نیروی فضایی نیمی از فعالیت های جمع آوری اطلاعات خود را بر روی چین متمرکز کرده تا روند تکامل سریع پکن را به عنوان یک قدرت فضایی مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت برکینگ دیفنس، گرگوری گانیون، معاون عملیات های فضایی نیروی فضایی آمریکا در حوزه اطلاعات گفت: از دیدگاه اطلاعاتی، حدود نیمی از کاری که ما انجام می دهیم بر روی چین متمرکز است.

حدود 25 درصد از کاری که ما انجام می دهیم، هم روی روسیه تمرکز دارد و بسیاری از آن ها به دلیل درگیری کنونی یعنی جنگ در اوکراین باید انجام شود.

او افزود: و حدود 25 درصد از کارهایی که ما انجام می دهیم، بر آنچه که ما بقیه جهان یا بخش تجاری می نامیم، متمرکز است، نه جاسوسی در بخش تجاری، بلکه فقط درک بخش تجاری از دیدگاه اطلاعاتی.

گانیون گفت که در حال حاضر بیش از 1500 متخصص اطلاعات فضایی در نیروی فضایی آمریکا وجود دارد و این سرویس در حال حاضر مزایایی را مشاهده می کند، به ویژه در رابطه با آموزش وزارت دفاع (پنتاگون) درباره تهدیدهای فزاینده علیه سیستم های فضایی ایالات متحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد فعالیت جاسوسی فضایی آمریکا بر روی چین متمرکز است

50 درصد فعالیت جاسوسی فضایی آمریکا بر روی چین متمرکز است