مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-06اجتماعي

هشدارهای مهم پلیس آگاهی به زائران اربعین حسینی


پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به نزدیک شدن زمان راهپیمایی اربعین حسینی هشدارهایی برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس آگاهی استان خوزستان در اطلاعیه ای توصیه کرد: برای ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات فقط گذرنامه ضروری است و از آوردن مدارک شناسایی اضافی خودداری شود.

از صفحه گذرنامه خود توسط تلفن همراه عکس بگیرید تا در صورت مفقود شدن یا سرقت مدارک بتوانید از اطلاعات آن ها بهره برداری کنید.

برای دریافت ویزای کشور عراق از طریق سامانه های رسمی سازمان حج و اوقاف مانند سماح ثبت نام کنید تا نسبت به صدور ویزا از طریق مراجع رسمی اقدام شود و از تحویل گذرنامه خود به دیگران خودداری کنید.

به تبلیغات دروغین در فضای مجازی در خصوص دریافت ویزای اربعین با قیمت ارزان و در کمترین زمان ممکن توجه نکنید و مدارک هویتی و گذرنامه خود را به افراد ناشناس تحویل ندهید.

توجه داشته باشید که در صورت دریافت ویزا از مراکز غیررسمی، پلیس در مرزهای خروجی با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مستقر است و ویزاها و گذرنامه های جعلی را به راحتی شناسایی می کند و از ادامه سفر جلوگیری خواهد کرد.

ورود غیر قانونی به کشور عراق مجازات 6 ماه زندانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای مهم پلیس آگاهی به زائران اربعین حسینی

هشدارهای مهم پلیس آگاهی به زائران اربعین حسینی