مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-27سياسي

آماده باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری ها


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری های ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عباسعلی محمدیان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان در کربلا گفت: تمامی رده ها و یگان های انتظامی تهران بزرگ از ابتدای عزاداری های دهه اول محرم در کنار مردم تهران بوده و نسبت به تأمین امنیت عزاداران و محل های برگزاری عزاداری اقدام کرده است که در نتیجه این اقدامات و همراهی خوب مردم و مسئولان برگزاری مراسم های عزاداری، این مراسمات تا به این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان ها و رده های انتظامی در تأمین امنیت این مراسم ها مشارکت داشته و در آماده باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم در این خصوص به پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده و مأموران این پلیس نیز تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد در این ایام را اجرا کرده اند.

ممکن است با توجه به شرایط حضور جمعیت نسبت به اعمال موقتی محدودیت تردد در معابر نیز اقدام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مأموران دیگر بخش های پلیس از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس امنیت، یگان امداد و … نیز به طور محسوس و نامحسوس در محل های برگزاری مراسم ها حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری ها

آماده باش کامل پلیس پایتخت برای تأمین امنیت عزاداری ها