مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-26سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بر استفاده از ظرفیت مولدسازی تاکید کرد و گفت: برای اتمام پروژه های عمرانی و همچنین سرمایه گذاری در سطح شهرستان از این ظرفیت استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سنندج اظهار کرد: کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای استان به عنوان دولت وظیفه تصمیم سازی و تصمیم گیری دارد و لذا پیوند بین نظام برنامه ریزی و بودجه بندی سطح محلی ضروری است.

  وی افزود: تخصیص اعتبارات در سال گذشته بسیار مناسب بود که 90 درصد آن به صورت نقدی پرداخت شد.

  محمدی با تاکید بر اینکه اعتبارات به شکل بهینه هزینه شود، گفت:  اعتبارات 1402 حدود 45 درصد رشد داشت و این توزیع در شهرستان ها متفاوت است و سعی می کنیم نواقص از طریق تملک استانی برطرف کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: سنندج به عنوان مرکز استان و شهرهای استراتژیک غرب کشور شرایط خاصی دارند که باید بر اساس آن تصمیم گیری شود چراکه می تواند نقطه قوتی در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی باشد.

  وی بافت ناکارآمد و اقتصاد غیر رسمی را جزو چالش های شهرستان سنندج دانست و یادآور شد: بر اساس رویکرد های دولت، در توزیع اعتبارات بین دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام

ضرورت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام