مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-13اجتماعي

کارکنان ادارات نهبندان با تاخیر 3 ساعته سرکار می روند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: این تاخیر به دلیل تشدید به دلیل وزش باد، خیزش گرد و غبار و تداوم و پایداری آلودگی هوا به منظور حفظ سلامت شهروندان و کاهش تردد اعمال شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ درست یک ماه در چنین روزی ادارات شهرستان های زیرکوه و نهبندان خراسان جنوبی به دلیل گرد و غبار و قرار گرفتن هوای این شهرستان ها در وضعیت خطرناک و حتی فوق آن تعطیل شد و امروز نیز ادارات شهرستان نهبندان با سه ساعت تاخیر باید سرکارشان حاضر شوند.

با خیزش برداشتن بادهای 120 روزه سیستان از نیمه خرداد دیگر اغلب روزها یا بهتر بگوییم همه روزهای خراسان جنوبی همراه با گرد و غبار است و کمتر روزی آسمان استان آبی و صاف است.

اما آن چه بر شدت و حدت این بادها افزوده خشکسالی های 22 ساله ای است که دیگر مردم این استان با آن خو گرفته اند و در این برهه خاص همیشه خراسان جنوبی به تلی از خاک مبدل می شود.

لازم به یادآوری که خشکسالی ها این بادها 120 روزه را به 180 تا 190 روز نیز افزایش داده است یعنی نیمی از سال را مردم خراسان جنوبی درگیر گرد و غبار هستند.

از سوی به واسطه شدت و حدت گرفتن آثار زیان بار خشکسالی ها سال به سال بر محدوده های بیابانی خراسان جنوبی افزوده می شود و در برخی از نقاط پدیده بیابان به پشت دیوار شهرها نیز خود را رسانده است که به طور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ادارات نهبندان با تاخیر 3 ساعته سرکار می روند

کارکنان ادارات نهبندان با تاخیر 3 ساعته سرکار می روند