مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-11اجتماعي

نبود تناسب امکانات اطفا حریق با نیاز تیران و کرون


دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: امکانات اطفا حریق در این شهرستان متناسب با اقلیم و نیازها نبوده و در مواقع بحرانی با چالش روبرو می شویم.

- ایسنا/اصفهان دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: امکانات اطفا حریق در این شهرستان متناسب با اقلیم و نیازها نبوده و در مواقع بحرانی با چالش روبرو می شویم.

ذبیح الله ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقلیم کوهستانی، ترانزیتی، کشاورزی و دشت های پهناور تیران و کرون، اظهار کرد: امکانات اطفاء حریق وضعیت مطلوبی ندارد و برای آتش سوزی های مسکونی گسترده و حوادث بزرگ بیابان ها پاسخگو نیست.

وی افزود: شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان کمترین امکانات آتش نشانی را دارند و همین موضوع در امدادرسانی چالش ساز شده که تنها با توسعه تجهیزات و کمک به افزایش ایستگاه ها می توان به این موضوع پاسخ داد.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: وجود شهرک های صنعتی، حوادث جاده ای، دشت ها و بیابان های گسترده، سکونتگاه های مردمی و تنوع واحدهای صنفی ضرورت توسعه زیرساخت ها و افزایش نیروی انسانی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه گرمای هوا در بسیاری از شهرها و روستاهای کشور باعث آتش سوزی مراتع شده، خاطرنشان کرد: حریق در این شهرستان محتمل بوده و تاکنون چنین سابقه ای داشته ایم ولی امکانات اطفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود تناسب امکانات اطفا حریق با نیاز تیران و کرون

نبود تناسب امکانات اطفا حریق با نیاز تیران و کرون