مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-08سياسي

اعزام دانشجویان پیام نور هرمزگان به طرح معرفتی در قم


رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از اعزام 30 دانشجوی این دانشگاه به دوره توانمندسازی حامیم در قم خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در حاشیه آیین بدرقه از دانشجویان به شهر مقدس قم، از اعزام 30 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور هرمزگان به دومین دوره طرح حامیم (دوره توانمندسازی) خبر داد.

دکتر فرهادی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تشکلهای دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان حلقه های میانی یاد کرده اند، در این دوره مدنظر است، افزود: تلاش داریم به شکل علمی و تحقیقی، طرح توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه های میانی را در دانشگاه پیام نور هرمزگان توسعه دهیم تا با بهره مندی از ظرفیت دانشجویان فعال، مطالبات رهبر انقلاب به نحو شایسته تری در جامعه پیگیری شود.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به طرح حامیم 2 ، از اعزام تعداد 30 نفر دانشجو به مقصد قم، خبر داد و اظهار داشت: شروع دوره از 17 مرداد تا 24 مرداد می باشد.

وی، ادامه داد: طرح حامیم 2 به مدت یک هفته در قم برگزار خواهد شد و در طول این مدت، کارگاه های آموزشی و اردوهای مختلفی را با هدف توانمندسازی و کنشگری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان پیام نور هرمزگان به طرح معرفتی در قم

اعزام دانشجویان پیام نور هرمزگان به طرح معرفتی در قم