مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19بين الملل

صدور حکم انتقال شهروند ایرانی-آمریکایی به زندان از سوی دادگاه مریلند


دادگاه ناحیه ای ایالت مریلند دستور انتقال یک شهروند ایرانی- آمریکایی به زندان را که پیشتر به دلیل تلاش برای نقض تحریم های ایران مجرم شناخته شده بود، - دادگاه ناحیه ای ایالت مریلند دستور انتقال یک شهروند ایرانی- آمریکایی به زندان را که پیشتر به دلیل تلاش برای نقض تحریم های ایران مجرم شناخته شده بود، صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه ناحیه ای ایالت مریلند در آمریکا روز 17 اوت حکمی مبنی بر ابطال وثیقه و بازداشت و انتقال بهروز مختاری، شهروند ایرانی ـ آمریکایی به زندان را که به اتهام توطئه برای نقض تحریم های جمهوری اسلامی محکوم شده بود، صادر کرد.

بنابر گزارش شبکه صدای آمریکا، بهروز مختاری، مرد 72 ساله در 25 ژوییه به 41 ماه زندان فدرال و سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد و به او با وثیقه ملکی به ارزش یک میلیون و هشتصد هزار دلار فرصت داده شد تا روز 11 سپتامبر و یا قبل از آن خود را برای سپری کردن دوران محکومیتش معرفی کند.

بر اساس حکم قاضی این پرونده او می بایست تحت نظارت الکترونیکی 24 ساعته در منزل قرار داشته باشد، به استثنای موارد ضروری پزشکی، ملاقات با وکیل، حضور در دادگاه و یا سایر فعالیت هایی که از سوی دادگاه تایید شده باشد.

وی همچنین از دریافت هر گونه گذرنامه و یا اسناد مسافرتی منع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم انتقال شهروند ایرانی-آمریکایی به زندان از سوی دادگاه مریلند

صدور حکم انتقال شهروند ایرانی-آمریکایی به زندان از سوی دادگاه مریلند