مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-20سياسي

مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه خطوط انتقال آب روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس


نائب رییس کمیسیون مجلس صنایع و معادن گفت : توجه به مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه خطوط انتقال آب و تبدیل به آبیاری نوین در کشاورزی در دستور کار این کمیسیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس امروز جلسه ای در کمیسیون صنایع و معادن، با حضور وزیر جهاد کشاورزی، و محوریت گزارش در مورد عملکرد حوزه های مرتبط با کمیسیون صنایع و معادن تشکیل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس، گفت : در این جلسه موضوعاتی از قبیل پرداخت مطالبات کشاورزان و توجه به مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه خطوط انتقال آب و تبدیل آبیاری نوین ، تطبیق عرضه و تنظیم بازار با عرضه و تقاضا و توجه به کالاهای استراتژیک مثل گندم و شرایط قیمت گذاری آن درعرصه بین المللی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

وی بیان کرد : از دیگر مواردی که در جلسه فوق به آن پرداخته خواهد شد موضوع کشت محصولات کشاورزی است که با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی و بر اساس ظرفیت صادراتی کشور، تنظیم کشت محصولات و برنامه ریزی برای آن، است.

نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد : جهاد کشاورزی به دلیل عدم پرداخت سهمیه خود به شرکت های پتروشیمی ، طی 2 هفته گذشته ، شرکت های مذکور از دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه خطوط انتقال آب روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس

مکانیزه کردن کشاورزی و توسعه خطوط انتقال آب روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس