مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-15سياسي

سال گذشته رکورد 50 ساله شرکت ملی گاز را شکستیم


مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته رکورد بیش از 50 سال شرکت ملی گاز را شکستیم به طوری که به 9 شهر و 380 روستا گازرسانی شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته رکورد بیش از 50 سال شرکت ملی گاز را شکستیم به طوری که به 9 شهر و 380 روستا گازرسانی شد.

منوچهر فلاح صبح امروز 24 مردادماه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که کارکنان این شرکت شهادت می دهند در مدت پنج سال و چند ماه در شرکت گاز چه گذشت و در ادامه با یادآوری قول هایی که در سال 97 در روز معارفه خود داده، اظهار کرد: آیا تحول خاصی در این شرکت رخ نداده؟ آیا شرکت گاز استان برترین شرکت کشور نشده است؟ او با تبیین وضعیت گازرسانی استان کرمان قبل از مدیریت خود، بیان کرد: در سال 97 زیر 50 درصد از جمعیت مردم استان از نعمت گاز برخوردار بودند.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که امروز حدود 90 درصد جمعیت استان کرمان از نعمت گاز برخوردارند، اظهار کرد: طی پنج سال گذشته 1000 روستا و 27 شهر گازدار شده اند و بیش از 11 هزار کیلومتر لوله گذاری انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان نیز در این آیین گفت: تقوا دارای دو شاخه فردی و اجتماعی است که بسط عدالت، برخورد با فتنه ها و ایجاد ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته رکورد 50 ساله شرکت ملی گاز را شکستیم

سال گذشته رکورد 50 ساله شرکت ملی گاز را شکستیم