مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:412023-08-22سياسي

منصوری: مدیر باید اهل مبارزه و هزینه دادن باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در یادواره بانوان شهید پایتخت اظهار کرد: در آیین شیعه تنها جایی که آرزوی مرگ جایز است طلب شهادت می باشد از این جهت شهید گرامی و مقام و منزلت او رفیع است.

وی گفت: طبع انسان و درون انسان طلب می کند که برای برنده شدن و بهترین شدن رقابت کند و این کار در مقام معنوی از هدف گذاری های تشیع است.

معاون رییس جمهور بیان کرد: این برتری و بهتر بودن هزینه دارد و شهدا هزینه این بهتر بودن را پرداخت کردند؛ شهید و مقام شهدا مقام حیات جاودان است و شهدا مهمان سفره حضرت حق هستند.

منصوری گفت: شهید واسطه نصرت اولیا خداوند است؛ در تاریخ کشور، زنان شهیده بزرگوار نقش آفرینی جدی داشتند؛ حضرت آقا در مورد زنان شهیده فرمودند این شهدا لشکریان فرشتگان هستند.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب خط طلایی از حضور زنان وجود دارد؛ قبل از انقلاب کمتر کسی نقش دین در اداره کشور را باور داشت اما به برکت انقلاب دین عنصر محوری در اداره کشور شد.

معاون رییس جمهور افزود: بعد از انقلاب در فتنه های سیاسی و فرهنگی و غیره آزمون دیدیم و با توفیق از آن ها عبور کردیم و در تمام این برهه نقش زنان کم نظیر بود؛ البته شاید ما بعنوان مسوول کمتر از این نقش صحبت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: مدیر باید اهل مبارزه و هزینه دادن باشد

منصوری: مدیر باید اهل مبارزه و هزینه دادن باشد