مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:202023-07-26سياسي

بصیرت افزایی مهم ترین هدف حراست در حوزه فضای مجازی است


مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری البرز گفت: بصیرت افزایی و معرفت شناسی مهم ترین هدف حراست در حوزه فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا غلامی، مدیرکل استانداری البرز، در جلسه هم اندیشی اداره کل حراست با محیط های تابعه حراست های استانداری (فرمانداری ها و شهرداری ها) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) با تقدیر و تشکر از تلاش های محیط های حراست با توجه به برخی کاستی ها، با یادآوری وظایف و مسؤولیت سنگین حراست ها به عنوان گوش و چشم نظام خواستار تلاش و پشتکار بیشتر عوامل حراست در جهت نیل به اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی شد.

وی با استناد به وقایع عاشورا و سخنان مقام معظم رهبری حول محور واقعه عاشورا در ایام مختلف مبنی بر رویکرد خواص، افراد خودی و غیر خودی و موضوع انقلابی گری در مقطع کنونی جهت نیل به اهداف عالی نظام و انقلاب خواستار بصیرت سیاسی و انقلابی، افزایش سطح معرفت شناسی با رویکرد مطالعه مستمر، مخصوصا از طریق فعالیت در فضای مجازی توسط مجموعه حراست شد.

  مدیر کل حراست حفظ و صیانت از سازمان در بخش های مختلف اعم از پدافند غیر عامل، بخش های مختلف آی تی، پرسنل سازمان به عنوان سرمایه های انسانی آن و مجموعه فیزیکی با توجه به تهدیدهای احتمالی مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی مهم ترین هدف حراست در حوزه فضای مجازی است

بصیرت افزایی مهم ترین هدف حراست در حوزه فضای مجازی است