مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-05اقتصادي

بیشترین رفع موانع تولید متعلق به کدام استان است؟


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از کسب رتبه برتر در فعال سازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سطح کشور به منظور حمایت از بنگاه های اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صمت استان بوشهر امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی استان ها در معیارهای کمی و کیفی عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شامل مصوبات اجراشده و اثر بخشی اقدامات حمایتی استان شامل احیای واحدهای راکد و سرانه اشتغال ایجاد شده در سال 1401، از سوی وزارت کشور؛ دبیر خانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر دارای بیشترین امتیاز در بین دیگر استان های کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: این ارزیابی عملکرد از سوی وزارت کشور برای 31 استان انجام شده است که بوشهر در سطح برترین ها در ردیف دوم به عنوان اثر بخشی اقدامات در داخل و خارج از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 1401 قرار گرفته است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه گفت: در سال گذشته تعداد 64 جلسه با 598 مورد مصوبه برای رفع مشکلات 562 بنگاه اقتصادی تشکیل شد که بیش از 80 درصد مصوبات نظیر تسهیلات تأمین مالی، تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز، مسائل تأمین اجتماعی و غیره با همکاری دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین رفع موانع تولید متعلق به کدام استان است؟

بیشترین رفع موانع تولید متعلق به کدام استان است؟