مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-05سياسي

بیگی نژاد:مشکل برق امروز نتیجه عدم برنامه ریزی دولت دوازدهم است


نایب رییس دوم کمیسیون انرژی مجلس با اشاره مشکل حوزه برق در کشور گفت: مشکل برق امروز نتیجه عدم برنامه ریزی دولت دوازدهم است.

- هادی بیگی نژاد نماینده ملایردر مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به مشکل کمبود برق کشور در مورد عملکرد دولت سیزدهم در زمینه تولید برق گفت :دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل تلاش بیشتری در این حوزه انجام داده و حتی توانسته است تولید برق را افزایش دهد .

وی با بیان اینکه دولت فعلی بسیاری از طرح های بر زمین مانده بخصوص در زمینه تولید برق را به نتیجه رساند، افزود:در سال 1400 تا 1401 تولید برق حدود شش هزار تا هفت هزار مگاوات بوده است.

نایب رییس دوم کمیسیون انرژی مجلس در مورد دلایل مشکل ناتزازی برق اظها رداشت : دلایل متعددی برای ایجاد ناترازی برق وجود دارد که مربوط به دولت دوازدهم است به طور مثال طبق برنامه، پنج هزار مگاوات برق باید در سال تولید می شد که به دلیل عدم سرمایه گذاری دولت ، 2هزار تا 2هزار و 500 مگاوات در این حوزه برق تولید نشد و از طرفی نیز تصمیمات مناسبی نیز برای بهینه سازی مصرف برق باید اخذ می شد که متآسفانه انجام نشده است .

برنامه ریزی برای بهینه سازی مصرف برق، افزایش راندمان نیروگاهها ، افزایش بهره وری نیروگاه ها ، استفاده از لامپ های ال ای دی در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد:مشکل برق امروز نتیجه عدم برنامه ریزی دولت دوازدهم است

بیگی نژاد:مشکل برق امروز نتیجه عدم برنامه ریزی دولت دوازدهم است