مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-07اقتصادي

روند ارزیابی شرکت ها توسعه یافت/ 88 درصد فروش محصول متعلق به 100 شرکت اول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست خبری بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران اظهار داشت: - مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: شرکت ها علاوه بر شاخص فروش با 32 شاخص مالی و اقتصادی دیگر ارزیابی می شوند که ارزیابی آن ها از تیر ماه امسال آغاز شده و تا پایان شهریور ماه اطلاعات آن ها دریافت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست خبری بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران اظهار داشت: در راستای نقش آفرینی ملی و با توجه به جایگاه حاکمیت دولتی که داریم روند ارزیابی ها توسعه پیدا کرده و سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مرجع رتبه بندی در اقتصاد ایران شناخته می شود.

بنا به این گزارش وی هدف اصلی این رتبه بندی را شفاف سازی اطلاعات برای کسب و کار ها عنوان نمود و خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی بیست و شش سال است که با پایه گذاری فرایند رتبه بندی در عرصه کسب و کار و با یک روش شناسی خوب بدون هیچ خطایی به ایفای نقش مرجعیت رتبه بندی در کشور پرداخته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در خصوص اهمیت پرداختن به شرکت های بزرگ در رتبه بندی بیان داشت: یکی از تفاوت های اصلی شرکت های بزرگ با شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ارزیابی شرکت ها توسعه یافت/ 88 درصد فروش محصول متعلق به 100 شرکت اول

روند ارزیابی شرکت ها توسعه یافت/ 88 درصد فروش محصول متعلق به 100 شرکت اول