مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-22اقتصادي

تحویل 400 واحد از پروژه «اقدام ملی مسکن» در هفته دولت به قزوینی ها


مدیر کنترل پروژه اقدام ملی مسکن گفت: اقدام ملی مسکن یک پروژه 1282 واحدی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمایی امام(ره) با 5 پیمانکار در حال انجام است و 400 واحد از این پروژه در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیر کنترل پروژه اقدام ملی مسکن گفت: اقدام ملی مسکن یک پروژه 1282 واحدی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمایی امام(ره) با 5 پیمانکار در حال انجام است و 400 واحد از این پروژه در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

رحمانی امروز 31 مرداد 1402 در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه اقدام ملی مسکن در قزوین اظهار کرد: اقدام ملی مسکن یک پروژه 1282 واحدی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمایی امام(ره) با پنج پیمانکار در حال انجام است و 400 واحد از این پروژه در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و آماده تحویل به متقاضیان است؛ 2 هفته گذشته متقاضیان بر اساس اولویت فراخوانده شدند و بر اساس اختیار شخصی واحد خود را انتخاب کردند و تخصیص واحدها انجام شد.

رحمانی عنوان کرد: قصد داریم که طی چند روز آینده همزمان با هفته دولت واحدهای تخصیص پیدا کرده را به متقاضیان تحویل دهیم؛ متقاصیان فعلی که واحد خود را دریافت خواهند کرد، اولین ثبت نامی ها در دولت پیشین به نام اقدام ملی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 400 واحد از پروژه «اقدام ملی مسکن» در هفته دولت به قزوینی ها

تحویل 400 واحد از پروژه «اقدام ملی مسکن» در هفته دولت به قزوینی ها