مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-01اجتماعي

فعالیت 7 هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین قطعی شد


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: فعالیت هفت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین قطعی شده است.

- ایلام-رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: هفت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، داریوش امانی معاون وزیر و رییس این سازمان در بازدید از زیرساخت های منتهی به پایانه مرزی شهید سلیمانی (مهران) ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در زمینه زیرساخت جاده ای در مسیر ایلام - مهران افزود: یکی از نقاط پرترافیک در محور ایلام - مهران پروژه پل صلواتی است که هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و بر اساس برآوردها تا دو هفته قبل از ایام اربعین حسینی این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین بیان کرد: پایانه برکت طبق تصمیمات ستاد اربعین در سال جاری به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای واگذار شده و در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون این پروژه فعال و کار آسفالت محوطه در حال انجام است و اقداماتی همچون نصب آبسرد کن، تأمین و تجهیز خوابگاه رانندگان و محل استقرار استان های معین در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین قطعی شد

فعالیت 7 هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین قطعی شد