مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08اقتصادي

مشکلات پرتعداد خبرنگاران استان بوشهر/ صنایع حامی رسانه ها باشند


خبرنگاران و رسانه های استان بوشهر با وجود استقرار صنایع عظیم و بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در این استان، از کمترین حمایتی برخوردار نیستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار گسترده ای در زمینه های اقتصادی است که از جمله آن می توان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد که از شمال تا جنوب استان بوشهر مستقر شده اند.

این صنایع در کنار نقش مهمی که در تأمین انرژی کشور دارند، درآمدهای سرشاری نیز دارند وی مردم محیط پیرامونی این صنایع سهم چندانی از این درآمدها و تولیدات ندارند.

در همه جای دنیا صنایع به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی پایبند هستند و در توسعه زیرساخت های، فعالیت های فرهنگی و هنری، اجرای طرح های عام المنفعه و برنامه های ورزشی، آموزشی، علمی و… نقش آفرینی می کنند.

اصحاب رسانه استان بوشهر همواره حامی صنعت بوده و در اطلاع رسانی فعالیت ها و پیشرفت های صورت گرفته نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند ولی صنایع برای رفع مشکلات این قشر تاکنون اقدام چندانی نداشته اند.

صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر دارای اعتبارات فرهنگی بسیار بزرگی هستند که البته مشخص نیست این اعتبارات چگونه و در کجای استان هزینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پرتعداد خبرنگاران استان بوشهر/ صنایع حامی رسانه ها باشند

مشکلات پرتعداد خبرنگاران استان بوشهر/ صنایع حامی رسانه ها باشند