مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-21سياسي

مرز تمرچین، جلوه ای زیبا از اتحاد و وحدت ادیان در اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص مرز تمرچین برای عبور زوار اربعین از سال گذشته و تداوم آن در سال جاری گفت: - استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از ویژگی های خوب راه اندازی مرز عبور زوار اربعین طی سال گذشته از مرز تمرچین، حضور هموطنان اهل سنت و همچنین اقلیت های دینی در پذیرایی از زوار بود که جلوه های بسیار زیبایی از اتحاد و وحدت ادیان را خلق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص مرز تمرچین برای عبور زوار اربعین از سال گذشته و تداوم آن در سال جاری گفت: امنیت، مهمترین پیام این طرح است و قطعا تردد زائران از این مرز چند برابر سال گذشته خواهد بود.

معتمدیان افزود: یکی از سیاست های دولت سیزدهم این بود که بتوانیم از همه ظرفیت های مرزی ایران و عراق در ایام اربعین استفاه کنیم که با توجه به این امر، مرز تمرچین در پیرانشهر برای عبور زوار بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: از جمله مزیت های عبور زوار از مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر در ایام اربعین، نزدیک تر بودن مسیر به ویژه به شهر مقدس سامرا و وجود آب و هوای مناسب است که پارسال رضایت زائران تردد کننده را نیز در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز تمرچین، جلوه ای زیبا از اتحاد و وحدت ادیان در اربعین

مرز تمرچین، جلوه ای زیبا از اتحاد و وحدت ادیان در اربعین